Як відкрити кав'ярню у спальному районі і не прогоріти?

Як відкрити кав'ярню у спальному районі і не прогоріти?
4.19.2021
buttons.share
Як відкрити кав'ярню у спальному районі і не прогоріти?

Олексій Мостовий розповів про те, чи хоче ще один заклад на Позняках і чи потрібно слухати свою "підприємницьку інтуїцію"?

​​​​​​Кавовому бізнесу Олексія вже два роки. Вони ведуть бізнес разом із дружиною Тетяною. Незважаючи на те, що їх кав'ярня знаходиться на Позняках, далеко від прогулянкових місць і великих бізнес-центрів, ходом справ вони задоволені.

Олексій розповів, що вони шукали кавову франшизу, яка могла б запропонувати максимально просте відкриття та повний пакет послуг. Крім того, важливо було, щоб формат кав'ярні та ціноутворення бізнесу підійшли під відкриття на Позняках – там у бізнесмена було своє приміщення. Врешті-решт вони зупинилися на AROMA KAVA і не прогадали.

Відкриття було не дуже складним – найбільша складність полягала в підборі персоналу. Однак за якийсь час вдалося сформувати стабільну команду.

"У 2019 ми побачили, що окупність з інвестицій відповідає нашим очікуванням і зрозуміли, що відкрилися недарма. Але в 2020 ситуація погіршилася через локдаун: таке неможливо було передбачити. Довелося на два весняні місяці закритися повністю".

Основою успішної кав'ярні Олексій вважає чотири речі: локацію, команду, відповідність високим стандартам якості AROMA KAVA та максимальну включеність власника в справу.

"Працювати на результат повинні всі – від стажера до власника. Також важливо пред'являти високі вимоги до якості приготування напоїв, чистоти приміщення, відповідності стандартам і якості обслуговування клієнтів. Район спальний, тому дуже багато постійних клієнтів. Люди повертаються з радістю, якщо їм смачно і приємно", –  розповів франчайзі.

Однак не можна скидати з рахунків бізнес-модель і впізнаваність бренду. Адже гості, які заходять у кав'ярню сім'ї Мостових вперше, приходять не до знайомого бариста, а саме до бренду AROMA KAVA.

"Завдяки покупці франшизи, нам вдалося мінімізувати витрати, які завжди притаманні для нового бізнесу. Ми не допускали тієї кількості помилок, яка була б у нас, якби ми самі тестували цей бізнес з новими продуктами. Нам розповіли про правильний підхід до обслуговування, вимоги до персоналу. Завдяки цьому ми швидко стали на рейки і уникли багатьох втрат ", – поділився Олексій.

Крім того, дуже допомагає наявність перевірених постачальників і налагоджених поставок продукції – з приємними бонусами і зручними умовами.

Тому Олексій не проти відкрити ще одну кав'ярню – там же, на Позняках, щоб було зручно налагоджувати і контролювати всі процеси.

Зараз непростий період для будь-якого бізнесу, тому потрібно зважувати "за" і "проти", коли відкриваєш заклад. Але в бізнесі завжди є частка передчуття, коли ти розумієш, що зайде, коли ти бачиш, чому вийде. Чим більше розрахунків ти робиш, тим більш консервативно дивишся на деякі речі. І через це не йдеш навіть на мінімальні ризики, які можуть вивести твій бізнес на вершину.​​

Бажаєте відкрити свою кав’ярню такого ж формату?
Character stub
Дізнатися як
titles.related posts
Дмитро Тищенко, який відкрив вже три кав'ярні по франшизі AROMA KAVA.
Дмитро Тищенко, який відкрив вже три кав'ярні по франшизі AROMA KAVA.
Олександр Сіроштан відкрив десять кав'ярень по всій Україні та планував запустити ще стільки ж.
Олександр Сіроштан відкрив десять кав'ярень по всій Україні та планував запустити ще стільки ж.