Олександр Сіроштан відкрив десять кав'ярень по всій Україні та планував запустити ще стільки ж.

Олександр Сіроштан відкрив десять кав'ярень по всій Україні та планував запустити ще стільки ж.
4.20.2021
buttons.share
Олександр Сіроштан відкрив десять кав'ярень по всій Україні та планував запустити ще стільки ж.

Олександр – один із найуспішніших бізнесменів, який відкрив кав'ярні по франшизі AROMA KAVA. Зараз у нього 10 діючих кав'ярень: п'ять у Білій Церкві, чотири у Вінниці й одна в Житомирі. Олександр з усмішкою згадує, як він відкрив свою першу кав'ярню в Білій Церкві і зробив справжній бум в місті.

Дізнався про саму мережі він давно – як тільки переїхав до Києва: “Нам з дружиною дуже сподобалася AROMA KAVA біля метро “Контрактова площа”. А коли кав'ярня відкрилася у нас на “Харківській”, ми стали ходити пити каву ще частіше й самі замислилися про відкриття подібного закладу”.

Але все вийшло само собою. Олександр дізнався, що один з його знайомих працював в AROMA KAVA та займався питанням франшиз.

“Я зрозумів, що це знак долі і зустрівся з ним в той же день, аби дізнатися про умови придбання франшизи. Хотів відкрити в Ірпені, Кропивницькому, але не зміг знайти там відповідне приміщення. Тому відкрив у Білій Церкві”, – згадує бізнесмен події 2017 року.

На другий місяць роботи кав'ярня перевершила фінансові очікування Олександра. Адже до невеликого МАФу і вдень, і вночі стояла черга з бажаючих спробувати свіжу каву та авторські напої.

“Це був фурор, адже я відкрив першу таку кав'ярню в місті. Люди стояли в черзі й удень, і вночі. Моя AROMA KAVA стала “місцем тяжіння” усієї Білої Церкви. За півроку я заробив на другу кав'ярню з доходів, які принесла перша”.

Не обійшлося і без труднощів під час відкриття: за пару годин до початку роботи закладу виявилося, що не вистачає необхідного посуду – пітчерів для збивання молока. За ними Олександр о четвертій ранку їздив до Києва.

Зате з персоналом труднощів не було. В першу кав'ярню в Білій Церкві прийшли працювати люди, вже знайомі з AROMA KAVA. У багатьох були друзі або родичі, які працювали в мережі у Києві. Тому перший колектив зібрався відмінний.

“А від колективу багато що залежить. Я завжди кажу співробітникам: 50% успіху –  робота бариста. Є гарне місце, є впізнаваний бренд, але якщо буде поганий продукт –  ніхто не прийде до закладу. На першій кав'ярні до моїх співробітників з'їжджалося все місто: випити кави, поговорити”.

Олександр чесно зізнається, що сам би “з нуля” він не відкрив такий успішний заклад:

“Я хотів кав'ярню, але абсолютно не розумів, як що працює. Мені пояснили все: від того, яке повинно бути приміщення до стандартів напоїв. Якщо у мене виникала проблема – я дзвонив менеджерам і ми оперативно все вирішували. Адже ти не можеш розрахувати все: десь не ввімкнеться кавомашина, десь у приміщення не увійдуть меблі”, – поділився франчайзі.

Якби не каратин, у бізнесмена було б в два рази більше закладів: “У мене була амбітна мета: на кінець 2020 року відкрити 20 кав'ярень. Рік тому я до неї йшов, але поки довелося зробити паузу”. 

Однак не тільки від зовнішніх обставин залежить успіх роботи кав'ярні, а й у великій мірі від самого бізнесмена:

Потрібно жити і горіти цим. Я не можу довірити комусь управління моїм бізнесом, так як якщо ти не живеш цим, то в якийсь момент пропустиш щось важливе. Потрібно бути на місці та контролювати все. Важливо при відкритті тверезо оцінювати можливості та розраховувати перш за все на власні сили – емоційні, фізичні, фінансові.

Бажаєте відкрити свою кав’ярню такого ж формату?
Character stub
Дізнатися як
titles.related posts
Дмитро Тищенко, який відкрив вже три кав'ярні по франшизі AROMA KAVA.
Дмитро Тищенко, який відкрив вже три кав'ярні по франшизі AROMA KAVA.
Як відкрити кав'ярню у спальному районі і не прогоріти?
Як відкрити кав'ярню у спальному районі і не прогоріти?