Коли Дмитро відкрив свою першу кав'ярню, йому було всього 22 роки.
“У 2017 році я жив і навчався в Києві. Я сам бачив, як масштабно і з яким успіхом відкриваються кав'ярні AROMA KAVA в Києві та в інших містах. У мене з'явилася ідея відкрити таку кав'ярню в своєму рідному місті – Херсоні”, – розповів успішний бізнесмен.
Дмитро довго вів перемовини, шукав вдале місце, готувався до відкриття, намагався врахувати всі нюанси. Але все одно зіткнувся з труднощами, так як це був його перший бізнес-досвід.
“Звичайно, мені було страшно при відкритті – перший бізнес, перша AROMA KAVA в місті, крім того, відкривався я на позичені під відсотки гроші. У мене тоді було два варіанти: або я прогораю та їду на заробітки за кордон, або у мене все виходить. Я відразу зрозумів, що без моєї великої праці та зусиль нічого не вийде. Тому довелося на перших порах навіть самому стати за кавомашину”, – згадує Дмитро.
Однак сильно боятися було нічого, адже були єдині стандарти, продумане до дрібниць меню, налагоджені поставки і відомий бренд, який приваблював клієнтів однією своєю назвою. Завдяки цьому вже з першого дня кав'ярня дала очікувану касу та вселила в Дмитра ще більше впевненості: “Через рік після відкриття першої кав'ярні я вже зміг відкрити другу”.
На питання про те, від чого залежить успіх кав'ярні, Дмитро відповів практично не роздумуючи:
“Приблизно половина успіху – це хороша локація. Особливо – в умовах сучасної конкуренції та економічної ситуації. А решта – це смачні напої та хороше обслуговування”.