Дмитро Тищенко, який відкрив вже три кав'ярні по франшизі AROMA KAVA.

Дмитро Тищенко, який відкрив вже три кав'ярні по франшизі AROMA KAVA.
4.20.2021
buttons.share
Дмитро Тищенко, який відкрив вже три кав'ярні по франшизі AROMA KAVA.

Коли Дмитро відкрив свою першу кав'ярню, йому було всього 22 роки.

“У 2017 році я жив і навчався в Києві. Я сам бачив, як масштабно і з яким успіхом відкриваються кав'ярні AROMA KAVA в Києві та в інших містах. У мене з'явилася ідея відкрити таку кав'ярню в своєму рідному місті – Херсоні”, – розповів успішний бізнесмен.

Дмитро довго вів перемовини, шукав вдале місце, готувався до відкриття, намагався врахувати всі нюанси. Але все одно зіткнувся з труднощами, так як це був його перший бізнес-досвід.

“Звичайно, мені було страшно при відкритті – перший бізнес, перша AROMA KAVA в місті, крім того, відкривався я на позичені під відсотки гроші. У мене тоді було два варіанти: або я прогораю та їду на заробітки за кордон, або у мене все виходить. Я відразу зрозумів, що без моєї великої праці та зусиль нічого не вийде. Тому довелося на перших порах навіть самому стати за кавомашину”, – згадує Дмитро.

Однак сильно боятися було нічого, адже були єдині стандарти, продумане до дрібниць меню, налагоджені поставки і відомий бренд, який приваблював клієнтів однією своєю назвою. Завдяки цьому вже з першого дня кав'ярня дала очікувану касу та вселила в Дмитра ще більше впевненості: “Через рік після відкриття першої кав'ярні я вже зміг відкрити другу”.

На питання про те, від чого залежить успіх кав'ярні, Дмитро відповів практично не роздумуючи:

“Приблизно половина успіху – це хороша локація. Особливо – в умовах сучасної конкуренції та економічної ситуації. А решта – це смачні напої та хороше обслуговування”.

Але знайти хороших співробітників – це завдання “із зірочкою”. Особливо якщо врахувати, що кав'ярні працюють 24/7. Незважаючи на те, що AROMA KAVA сильно допомагає в наборі та навчанні співробітників, тільки 15% від тих, хто відгукується на розміщене оголошення, залишаються працювати на більш-менш тривалий термін. Але зі стажера до старшого бариста або адміністратора вирости просто:

“Анастасія Макартет, яка зі мною працювала з першого дня і допомагала відкривати першу кав'ярню, зараз – адміністратор і моя права рука”, – поділився бізнесмен.

Також важлива частина успіху роботи – це відповідність стандартам мережі: “Меню, продукція, основи роботи, – все вже складено за тебе і продумано до дрібниць. Не хочеш відповідати стандартам – тоді просто відкрий свою кав'ярню”.

Хоча стандарти це в більшості випадків не тягар, а велика допомога для бізнесмена-початківця.

“Коли ти купуєш франшизу, в її вартість вже входять не тільки розроблені стандарти, мобільний додаток, маркетингова підтримка, але й конкурентна ціна від постачальників, зручно налагоджені поставки, перевірена якість продукції, відточені операційні процеси".

На питання про те, відкрив би Дмитро ще одну кав'ярню, він відповів ствердно. Однак ще не вирішив, краще це зробити в невеликому місті Херсонській області, де конкуренція менше, або в самому обласному центрі, де зручно контролювати всі операційні процеси бізнесу самостійно.

Крім особистого контролю, за словами Дмитра, є ще кілька якостей, якими повинен володіти успішний бізнесмен:

Працьовитість, наполегливість та віра в свою справу. Бізнес – це не просто дохід від вкладень, а й робота, робота і ще раз робота. І робота не тільки твоя особиста та персоналу, а й розвиток самої мережі. 

Бажаєте відкрити свою кав’ярню такого ж формату?
Character stub
Дізнатися як
titles.related posts
Олександр Сіроштан відкрив десять кав'ярень по всій Україні та планував запустити ще стільки ж.
Олександр Сіроштан відкрив десять кав'ярень по всій Україні та планував запустити ще стільки ж.
Як відкрити кав'ярню у спальному районі і не прогоріти?
Як відкрити кав'ярню у спальному районі і не прогоріти?