Як відкрити кав'ярню в Україні?

Як відкрити кав'ярню в Україні?
4.24.2021
buttons.share
Як відкрити кав'ярню в Україні?

Кавовий бізнес вважається успішним, адже популярність цього напою щорічно зростає. Щоб відкрити власний заклад, недостатньо тільки ентузіазму і стартового капіталу. Важлива залученість власника в бізнес-процеси, його прагнення до розвитку, бажання вивчити ринок, продукцію, постачальників і конкурентів. Великою перевагою стане досвід роботи в цій сфері, знання сортів кави, способів обсмажування або навіть приготування напоїв. 

У мережі є маса статей, що розповідають, як відкрити кав'ярню в Україні. Автори виділяють більше 10-ти етапів: від вибору приміщення до створення маркетингової стратегії. Ми ж розповімо про чотири найбільш важливих процесах: 

  • Вибір бізнес-моделі; 
  • Вибір формату закладу; 
  • Підбір локації; 
  • Реєстрація, отримання дозволу на роботу. 

Бізнес-модель: свій бренд або франшиза? 

Почати свою справу можна трьома способами: відкрити кав'ярню з нуля, купити готовий бізнес або франшизу. Перший варіант дозволяє розвивати свій заклад з унікальним дизайном і концепцією. Якщо вибираєте його, – приготуйтеся писати бізнес-план, шукати приміщення, реєструвати ІП, а також отримувати дозвіл на роботу. Після цього займатися ремонтом, купувати меблі, обладнання. Кожен з цих етапів вимагає чимало інвестицій. Якщо знань і досвіду немає – сума вкладень збільшиться. 

Новачкам покупка франшизи здається невиправдано дорогим вкладенням. Крім інвестицій в бізнес, доводиться оплачувати одноразовий внесок і щомісячне роялті. Але помилки, які допускають новачки при виборі приміщення, постачальників, обладнання, обійдуться дорожче. Тому безпечніше купити франшизу, отримавши професійний супровід на кожному з етапів запуску бізнесу. 

Покупці франшизи AROMA KAVA отримують: 

  • готову концепцію закладу будь-якого розміру: від невеликого острівця до повноцінної кав'ярні, площею 150 м²; 
  • єдині стандарти рецептур, технологій приготування напоїв, а також візуалізації закладу; 
  • навчання приготування продуктів, а також якісному обслуговуванню; 
  • франчайзі отримує брендовані матеріали: форму, посуд, пакувальні матеріали, а також витратні матеріали (трубочки, цукор, серветки); 
  • доступ до мобільному додатку, де публікується актуальне меню, новинки, акції, а також є позначки закладів на мапі

Вибираємо формат: яку відкрити кав'ярню? 

Вибір формату закладу - один з найважливіших етапів, адже від нього залежить сума інвестицій, а також період окупності. Оцінюйте свої фінансові можливості, перспективи і потреби окремої локації. 

AROMA KAVA пропонує 4 формату: 

  • Кавовий острівець в торговельному центрі, площею 6-9 м²; 
  • МАФ (6-15 м²); 
  • Невелика кав'ярня (20-50 м²) з посадочними місцями; 
  • Кафе, площею 50-150 квадратних метрів. 

Для кожного з цих форматів існує готова концепція. Дизайн розробляється індивідуально з урахуванням особливостей обраного приміщення. Франчайзі отримує візуалізацію інтер'єру з планом розводки електрики, планом освітлення і зонуванням закладу. 

Вдала локація - половина успіху 

Рентабельність закладу залежить від місця розташування. Щоб відкрити кав'ярню, вибирайте місце з великим пішохідним трафіком. Це центральні вулиці міст, ділові квартали, ТРЦ або бізнес-центри. А ще місця біля метро, ​​ринків, вокзалів, лікарень або ВНЗ. Густонаселені спальні райони, великі житлові масиви, парки і сквери, в яких люблять прогулюватися городяни, також можуть виявитися вдалим місцем для відкриття закладу. 

Ідеальна локація відповідає таким вимогам: 

  • Розташована в місці з високою прохідністю; 
  • Її видно з проїжджої частини; 
  • Має зручний заїзд з паркуванням. 

Важливо оцінювати прохідність місця протягом дня. Адже ранковий трафік і обідній можуть сильно відрізнятися. Існують спеціальні компанії, які проводять дослідження пішохідного трафіку. Але оцінити перспективи можна самостійно. Порахуйте, скільки людей проходить повз обраної локації за 15 хвилин. Отримане число помножте на 4, щоб отримати приблизну кількість перехожих за 1 годину. Повторюйте виміри вранці, в обідній час і ввечері протягом трьох днів. 

Оцінка трафіку дозволяє визначити число потенційних клієнтів, а також спрогнозувати дохід. Без вивчення локації важко виявити і сегментувати цільову аудиторію, що важливо для розробки меню. Перевіряйте наявність конкурентів поблизу. Найпростіше це зробити за допомогою сервісу Google Мій бізнес, де зареєстровано більшість потенційних конкурентів з відміткою на карті. 

Які потрібні документи, щоб відкрити кав'ярню? 

Щоб відкрити кав'ярню, перш за все варто зареєструвати ФОП другої групи оподаткування і вибрати КВЕД 56.10, що дозволяє діяльність закладів формату "to go" або з посадочними місцями, де подають напої, випічку, закуски. Додатковим вказуйте КВЕД, що дозволяє роздрібну торгівлю. 

Ще потрібно укласти договір оренди приміщення або МАФу. Якщо плануєте встановлювати зовнішню рекламу на фасаді будинку, для цього потрібен окремий дозвіл. Необхідно організувати куточок споживача з статутними документами і книгою скарг. Прослідкуйте, щоб всі співробітники мали санітарні книжки з печаткою про проходження планового медогляду. 

Відкривайте кав'ярню з AROMA KAVA 

Знайти вдале місце, отримати дозвіл на роботу, – це важливий етап на шляху до відкриття. Але попереду вас чекає ремонт, закупівля обладнання, пошук постачальників, закупівля посуду, а також витратних матеріалів. А ще підбір персоналу, складання меню. Навіть відкриття і перший робочий день – не фініш. Це старт для втілення маркетингової стратегії по залученню і збереженню клієнтів. 

Вам доведеться придумувати акції, створювати програму лояльності, запускати таргетовану рекламу. Це десятки паралельних процесів, від яких безпосередньо залежить прибутковість. Але почати свою справу можна набагато простіше – з франшизою AROMA KAVA. Ви отримуєте готову концепцію, перевірені рецепти напоїв, впізнаваний бренд, а головне – нашу допомогу і підтримку на кожному етапі роботи. 
 

titles.related posts
Як почати бізнес по франшизі в Україні?
Як почати бізнес по франшизі в Україні?
Що таке франшиза і як вона працює?
Що таке франшиза і як вона працює?